Lederrollen og arbeidsmiljøet i hjemmetjenesten

Teams, fredag 18. oktober 2024 – fredag 18. oktober 2024

Digitalt

Som leder i hjemmetjenesten har du en viktig rolle i å bidra til gode arbeidsforhold for de ansatte. Arbeidsmiljøet er av avgjørende betydning for ansattes helse og produktivitet.

Men hva er det som er viktige risikoforhold i arbeidet for de som jobber i hjemmetjenesten, og som påvirker de ansattes helse? Og hvordan kan virksomheten jobbe godt med det forebyggende arbeidsmiljøarbeidet? Det kan du lære mer om på dette nettmøtet. 

  • Når: 18. oktober kl. 09.00-11.00
  • Hvor: Teams, påmelde mottar lenke 
  • Påmeldingsfrist: 17. oktober kl. 12.00

Meld deg på nettmøtet her

Innhold

I dette nettmøtet skal vi diskutere utfordringer, vi diskuterer utfordringer, erfaringer og snakker om beste praksis. Du får lære mer om hvordan du kan fungere godt i lederrollen, og få snakke med ledere fra andre virksomheter. I møtet blir det rom for å stille spørsmål, dele ideer og tips med hverandre underveis.   

Vi går gjennom fakta om arbeidsmiljøet i hjemmetjenesten. Vi snakker om rollene i arbeidsmiljøarbeidet og hvordan skal disse jobbe sammen. Dere får også tips om verktøy som kan brukes i arbeidsmiljøarbeidet. 

Målgruppe

Ledere i hjemmetjenesten.

Påmelding

Nettmøtet er gratis å delta på, men du må melde deg på. Lenke til nettmøtet sendes påmeldte.

Vi ser fram til å treffe deg!

Velkommen!