Du kan kontakte oss på flere måter: Ring oss, eller spør vår chatbot om arbeidsmiljøregelverket. Du finner også mye nyttig informasjon på nettsidene våre.
Telefon og chat
Åpningstider i påsken
I uke 15, 16 og 17 har telefon og chat med rådgiver følgende åpningstider:
Uke 15:
- mandag 7. april: kl. 09.00–11.00 og 12.00–14.00
- tirsdag 8. april: kl. 09.00–11.00 og 12.00–14.00
- onsdag 9. april: stengt
- torsdag 10. april: stengt
- fredag 11. april: kl. 09.00–11.00 og 12.00–14.00
Uke 16 og 17
- mandag 14. april: kl. 09.00–11.00 og 12.00–14.00
- tirsdag 15. april: kl. 09.00–11.00 og 12.00–14.00
- onsdag 16. april: kl. 09.00–11.00
- torsdag 17. april: stengt
- fredag 18. april: stengt
- mandag 21. april: stengt
Chat med oss
Har du spørsmål om arbeidsmiljøregelverket, kan du spørre vår chatbot Leon:
I åpningstiden kan du be om å få chatte med en rådgiver fra svartjenesten. Åpningstiden er hverdager kl. 09.00–11.00 og 12.00–14.00.
Ring oss på 73 19 97 00
Tast 1 for svartjenesten:
- For spørsmål om arbeidsmiljø, rettigheter og plikter
- Svartjenesten er åpen mandag til torsdag kl. 09.00–11.00 og 12.00–14.00
Tast 2 for sentralbord:
- For henvendelser til sentralbordet
- Sentralbordet er åpent på hverdager kl. 08.00–15.45
Tast 3 for å varsle om ulykke:
- For å varsle om arbeidsulykke
- Telefonen er åpen for varsling om ulykker hverdager fra kl. 08.00–15.45