Telefon og chat

Du kan kontakte oss på flere måter: Ring oss, eller spør vår chatbot om arbeidsmiljøregelverket. Du finner også mye nyttig informasjon på nettsidene våre.

Åpningstider i påsken

I uke 15, 16 og 17 har telefon og chat med rådgiver følgende åpningstider: 

Uke 15:

  • mandag 7. april: kl. 09.00–11.00 og 12.00–14.00
  • tirsdag 8. april: kl. 09.00–11.00 og 12.00–14.00
  • onsdag 9. april: stengt
  • torsdag 10. april: stengt
  • fredag 11. april: kl. 09.00–11.00 og 12.00–14.00

Uke 16 og 17

  • mandag 14. april: kl. 09.00–11.00 og 12.00–14.00
  • tirsdag 15. april: kl. 09.00–11.00 og 12.00–14.00
  • onsdag 16. april: kl. 09.00–11.00
  • torsdag 17. april: stengt
  • fredag 18. april: stengt
  • mandag 21. april: stengt

 

Chat med oss

Har du spørsmål om arbeidsmiljøregelverket, kan du spørre vår chatbot Leon:

I åpningstiden kan du be om å få chatte med en rådgiver fra svartjenesten. Åpningstiden er hverdager kl. 09.00–11.00 og 12.00–14.00.

Ring oss på 73 19 97 00

Tast 1 for svartjenesten:

  • For spørsmål om arbeidsmiljø, rettigheter og plikter
  • Svartjenesten er åpen mandag til torsdag kl. 09.00–11.00 og 12.00–14.00

Tast 2 for sentralbord: 

  • For henvendelser til sentralbordet 
  • Sentralbordet er åpent på hverdager kl. 08.00–15.45

Tast 3 for å varsle om ulykke:

Spør oss om regelverket på andre språk

Vi kan svare deg på spørsmål om rettigheter og plikter i arbeidslivet. Skriv inn spørsmålet ditt i skjemaet på engelskrumensklitauiskrussisk og polsk.